T 517 317 517
Záruční a pravidelný servis
Pravidelná roční servisní kontrola kotle je jednou z nutných podmínek uznání záruky na spotřebič a provádí se mimo topnou sezonu (květen – srpen) autorizovanou servisní firmou. První servisní prohlídka by měla být provedena do 12 měsíců od uvedení do spotřebiče do provozu. Kontaktujte nás!
![]() |
SERVISNÍ DISPEČINK: T 517 317 517, E servis@trasko.cz |
---|
Během doby trvání záruky jsou závady vzniklé následkem vadného provedení nebo vadou materiálu bezplatně odstraněny. Servisní prohlídka jako taková je účtována dle platného ceníku.
Jsme autorizovaným servisem a partnerem velkého množství výrobců. Seznam ZDE!
Podmínky pro uznání záruky jsou:
- předložení řádně vyplněného záručního listu s vylepeným kódem servisní firmy
- první uvedení výrobku do provozu pověřenou servisní firmou
- pravidelná roční servisní kontrola kotle
Záruka se nevztahuje na:
- výrobky, které nebyly uvedeny do provozu pověřenou servisní firmou
- závady vzniklé v důsledku nevhodného použití výrobku
- poškození výrobku vzniklé přepravou nebo mechanickým poškozením
- závady vzniklé nedodržením návodu pro instalaci
- závady vzniklé nedostatečnou nebo chybnou obsluhou
- závady plynoucí z chybné nebo nedostatečné údržby
- poškození a závady vzniklé vnějšími vlivy (např. vlhkem, elektrickým přepětím, mrazem, prachem, chemickými nebo mechanickými usazeninami)
V případě, že potřebujete opravit plynový kotel, kontaktujte nás.
Havarijní služba
Potřebujete neodkladnou opravu Vašeho plynového spotřebiče? Využijte naši havarijní službu! Kontaktujte nás!
![]() |
HAVARIJNÍ SLUŽBA: T 517 317 517, E servis@trasko.cz od 10. 9. do 30. 4.: denně 7:00 - 19:00hod |
---|