T 517 317 517

Roční servisní prohlídka a opravy

Potřebujete opravit, prohlédnout nebo vyčistit plynový spotřebič? Připravte se na novou topnou sezónu již dnes! Kontaktujte nás!

SERVISNÍ DISPEČINK: T 517 317 517, E servis@trasko.cz

Pro bezchybnou funkci je nutné plynový spotřebič (kotel, hořák, karma, ohřívač) prohlédnout každých 12 měsíců a to bez ohledu na skutečnost, že spotřebič nevykazuje žádné známky poruchy.

NEPODCEŇUJTE PRAVIDELNÝ SERVIS KOTLE!

Když kotel nefunguje správně, má nižší účinnost a vyšší spotřebu paliva při vytápění i ohřevu teplé vody. Pravidelný servis tak ušetří dost peněz. Češi obvykle nechávají kontrolu kotle zpravidla na poslední chvíli. Většina lidí na svůj topný systém v letních měsících zapomene a na podzim jsou pak dlouhé čekací lhůty.


Energetický zákon ukládá provozovatelům plynového zařízení povinnost provádět servisní prohlídky plynového zařízení každých 12 měsíců. To požadují i pojišťovny v případě plnění pojistné události.

Navíc by měl revizní technik plynových zařízení zkontrolovat každé tři roky také stav rozvodů plynu v objektu.
Pravidelný roční servis prodlužuje životnost kotle, zvyšuje jeho účinnost a pomáhá předcházet závažným poruchám, které by vyžadovaly drahou opravu nebo výměnu. U nových plynových kotlů je pravidelný odborný servis podmínkou pro uznání záruky v případě reklamace, která je u některých výrobců až pětiletá.

Jak vypadá neservisovaný spotřebič? Podívejte se sami!

Vyčištěný a seřízený kotel vykazuje vyšší účinnost a tudíž i úsporu paliva.

Rozsah servisní prohlídky

Standardní servisní prohlídka je provedena autorizovaným servisním technikem v tomto rozsahu:

  • Vyčištění hořáku kotle a kotlového tělesa
  • Kontrola a vyčištění výměníku tepla na straně spalin
  • Kontrola a očištění ionizačních a zapalovacích elektrod
  • Kontrola a seřízení výkonu kotle
  • Kontrola a případné doplnění tlaku v expanzních nádobách
  • Kontrola těsnosti plynových součástí kotle
  • Vyčištění filtru topného okruhu
  • Kontrola těsnosti plynových spojů

Standardní rozsah roční servisní prohlídky nezahrnuje chemické vyčištění výměníků (kotlů, ohřívačů, deskových výměníků). Toto je nutné si vyžádat a předem objednat.
 

Nejčastější příčiny poruchy plynových spotřebičů ZDE.

 

Havarijní služba

Potřebujete neodkladnou opravu Vašeho plynového spotřebiče? Netopíte a před Vámi je víkend? Využijte havarijní službu! Kontaktujte nás!

HAVARIJNÍ SLUŽBA  T 517 317 517, E servis@trasko.cz
od 10. 9. do 30. 4.: denně 7:00 - 19:00hod

 

Často se stane, že se plynový spotřebič porouchá v tu nejméně vhodnou dobu a Vy potřebujete rychlou a neodkladnou opravu. Proto pro Vás zajišťujeme HAVARIJNÍ SLUŽBU.

Velice častou závadou plynového kotle bývá maličkost, proto než zavoláte náš servis, pozorně si přečtěte následující pokyny:

  • zkontrolujte, zda je otevřený přívod plynu
  • zkontrolujte funkčnost elektrické zásuvky plynového kotle, například pomocí stolní lampičky
  • pokud je v elektrické zásuvce zapojena rozdvojka, vyřaďte ji z okruhu
  • nehřejí-li radiátory i přes fungující plynový kotel, zkontrolujte stav vody na ukazateli plynového kotle
  • pokud plynový kotel ohřívá teplou vodu a nesepne na topení (radiátory jsou studené), vyměňte baterie v termostatu. I zdánlivě fungující baterie mohou způsobit selhání kotle.

spatny servis


Protože jde o vaši bezpečnost, nepodceňujte pravidelné kontroly a revize plynových spotřebičů.

 

Takto může vypadat neservisovaný nebo špatně servisovaný spotřebič:

spatny servis spatny servis spatny servis spatny servis spatny servis spatny servis