T 517 317 517
Havarijní služba
Potřebujete neodkladnou opravu Vašeho plynového spotřebiče? Porouchal se kotel o víkendu? Vánoční svátky bez teplé vody a topení? Kontaktujte nás!
![]() |
HAVARIJNÍ SLUŽBA: T 517 317 517, E servis@trasko.cz od 10. 9. do 30. 4.: denně 7:00 - 19:00hod |
---|
Často se stane, že se plynový spotřebič porouchá v tu nejméně vhodnou dobu a Vy potřebujete rychlou a neodkladnou opravu. Proto pro Vás zajišťujeme HAVARIJNÍ SLUŽBU.
Havarijní služba je Vám k dispozici:
-
Od 10. září do 30.dubna - tedy v topné sezóně,
-
7 dní v týdnu – včetně sobot, nedělí, svátků,
-
vždy v hodinách 7:00 – 19:00hod.
Volejte, jsme tu pro Vaše teplo a komfort!
Velice častou závadou plynového kotle bývá maličkost, proto než zavoláte náš servis, pozorně si přečtěte následující pokyny:
-
zkontrolujte, zda je otevřený přívod plynu
-
zkontrolujte funkčnost elektrické zásuvky plynového kotle, například pomocí stolní lampičky
-
pokud je v elektrické zásuvce zapojena rozdvojka, vyřaďte ji z okruhu
-
nehřejí-li radiátory i přes fungující plynový kotel, zkontrolujte stav vody na ukazateli plynového kotle
-
pokud plynový kotel ohřívá teplou vodu a nesepne na topení (radiátory jsou studené), vyměňte baterie v termostatu. I zdánlivě fungující baterie mohou způsobit selhání kotle.
Protože jde o vaši bezpečnost, nepodceňujte pravidelné kontroly a revize plynových spotřebičů.